Την ίδια ώρα, κατά 20% έχει αυξηθεί ο αριθμός των χρωστούμενων λογαριασμών στον ΟΤΕ, με αποτέλεσμα τα «φέσια» να αγγίζουν το 25% των συνδρομητών. Μάλιστα, όπως αποκαλύπτει το «Bήμα», ο οργανισμός άρχισε να ακολουθεί το παράδειγμα των ιδιωτικών εταιρειών κινητής τηλεφωνίας και στέλνει εξώδικα στους συνδρομητές όταν οι λογαριασμοί καθυστερούν κατά δύο εβδομάδες να πληρωθούν, ακόμα και για μικρές οφειλές.
Μάλιστα, σε μία περίπτωση οφειλής μόλις 73 ετών, αξίζει να σημειωθεί ότι ο καταναλωτής, που είναι δημοσιογράφος της εφημερίδας, αποκαλύπτει ότι η οφειλή αφορά υπηρεσίες που δεν λαμβάνει καθώς λόγω βλάβης στην σύνδεση και ενώ πληρώνει τα πάγια, δεν έχει εδώ και τέσσερις μήνες τηλέφωνο και ίντερνετ. Και ενώ έχει ειδοποιηθεί το αρμόδιο τμήμα, κανείς δεν εμφανίστηκε για να τη διορθώσει, παρά μονάχα για να παραδώσει το συστημένο με το εξώδικο για την μη έγκαιρη εξόφληση αυτών των υπηρεσιών που δεν προσέφερε...
madata.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου