Παρασκευή 15 Οκτωβρίου 2010

Katerina Siamou blog



Δείτε το blog μιας γραφίστριας που θέλει να γίνει γνωστή ... Αν βέβαια δεν πρόκειται για φάρσα. 

(Το λέμε έτσι για να μην χαλάσουμε το όνειρο , γιατί από το λίγο που το ψάξαμε μάλλον το site θέλει να διαφημίσει αυτός που κρύβετε από πίσω  )


"
Γεια σας! Με λένε Κατερίνα είμαι από την Αθήνα, 26 χρονών και δουλεύω σαν γραφίστρια! Το blog μου το έφτιαξα στις 30 Σεπτεμβρίου του 2010 για να γράφω ότι με απασχολεί ότι καλό βρίσκω στο Internet ε και να σχολιάζω διάφορα θέματα που θεωρώ ενδιαφέροντα! 


Μερικά πράγματα για μένα.

- Είμαι 1.72 με καστανοπράσινα μάτια
- Μου αρέσουν όλα τα φαγητά
- Τρελαίνομαι για γλυκά
- Θέλω να ταξιδεύω με κάθε ευκαιρία. Απολαμβάνω τα ταξίδια πολύ είναι ότι πιο αναζωογονητικό να αλλάζεις εικόνες τακτικά.
- Δεν φοράω ποτέ κιλοτάκι ούτε και κάτω από μίνι φουστίτσες. Μόνο σουτιέν μερικές φορές αλλά κιλοτάκι ποτέ.
- Ακούω κυρίως ξένη μουσική αλλά με καλή παρέα ακούω τα πάντα. Γενικά με καλή παρέα μπορώ να είμαι παντού να ακούω και να βλέπω τα πάντα. Με ευχάριστα άτομα γύρω σου όλα είναι ευχάριστα.
- Είμαι πολύ καλή σε πολλά είδη χορών, ελληνικών και ξένων
- Μου αρέσει να παίζω μπιλιάρδο και μπάσκετ
Καλή διαμονή στο blog μου και αν σας αρέσει μην ξεχάσετε να το προσθέσετε στα αγαπημένα σας!!
υστερόγραφο: αν δεν σας ενοχλεί το γυμνό μπορείτε να δείτε μερικές φωτογραφίες μου που τράβηξα μόνη μου. πατήστε εδώ
υστερόγραφο 2: επειδή πολλοί με ρωτήσατε πού φιλοξενώ το blog μου..η υπηρεσία είναι το (δωρεάν και χωρίς διαφημίσεις) http://blogpose.com
Μου την πρότεινε μια φίλη από το Facebook που έχει κι αυτή blog εδώ.
Οι εγγραφές ανοίγουν σε τυχαίες στιγμές αν τώρα δεν σας δίνει σελίδα για να γραφτείτε δοκιμάστε αργότερα. Μου αρέσει γιατί τρέχει WordPress αλλά σου δίνει και κάποιες περισσότερες δυνατότητες από το wordpress.com όπως να βάζεις δικά σου themes και plugins.
"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοφιλείς αναρτήσεις